عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

با استفاده از نرم افزار کاربردی Call Blocker شما میتوانید تماسهایی ار شماره مورد نظر را مسدود سازی نمایید. همچنین با این نرم افزار میتوانید اس ام اس های شماره مورد نظر را نیز مسدود نمایید. این نرم افزار قابل نصب بر روی کلیه سیستم عامل های آندروید میباشد.

 

 

بنرم افزار مسدود کردن تماس ها با Call Blocker Pro v1.8.3.11 - آندروید

 

 

فرمت : Apk 
دانلود (Download) | با حجم : ۱٫۹۷ مگابایت

[ جمعه 15 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
 

نرم افزار PolyClock World Clock FULL شما را در هر جای دنیا که هستید از ساعت دیگر نقاط جهان بی خبر نمیگذارد.این نرم افزار تقریباً از تمام کشورهای جهان پشتیبانی میکند و ساعت تمام کشورها را به نمایش میگذارد.

 

 


PolyClock World Clock FULL


 

[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

hamrah bank دانلود Hamrah Bank   نرم افزار بانک همراه برای اندروید

 

با سرویس همراه بانک  ، ارتباط بین صاحبان حسابهای بانکی و شبکه بانکی از طریق تلفن همراه در کلیه ساعات شبانه روز فراهم شده و امکان انجام برخی از عملیات بانکی میسر گردیده است.
سیستم همراه بانک از طریق نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه و ارایه درخواست فعال سازی به شعبه قابل بهره برداری می‌باشد.در این پست میتوانید نرم افزارهای اندروید همراه بانک،بانکهای : ملی،ملت ،تجارت ،رفاه  را دانلود نمایید.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۱٫۵ به بالا قابل اجرا است.

 

DOWNLOAD

[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانلود تم آندروید C.Grey Theme GO Launcher EX v1.0

دانلود تم بسیار زیبا و خاکستری C.Grey Theme GO Launcher EX v1.0 آندروید

تم بسیار زیبا و خاکستری C.Grey Theme GO Launcher EX که امروز در سایت پی سی دی برای دانلود قرار داده ایم ، این تم با دارا بودن محیطی ساده و آیکون هایی با چیدمان منظم محیط گوشی شما را زیبا کرده و به آن تنوع می بخشد. با تعویض تم فعلی خود با این تم می توانید تنوع ایجاد کرده و فضای گوشی خود را زیبا کنید ، این تم را می توانید برای گوشی های آندروید از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

 

download

[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 



دانلود نرم افزار روز نيايش براي تلفن همراه

اين نرم افزار شامل مطالب زير مي باشد: 

متن کامل دعاي عرفه - بررسي محتواي دعاي عرفه
اسرار وقوف در ميقات - پيامبران در سرزمين عرفات
سير انديشه در آفاق جهان- عرفات سرزمين اشک و دعا
ديدار با امام زمان(عج) - تدبير در مضامين دعا
اعمال شب و روز عرفه - کشته عشق(حضرت مسلم بن عقيل) 
 
[ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نسخه جدید نرم افزار Opera Mini web browser v7.5 یک مرورگر سریع و سبک برای بازکردن هرچه سریعتر سایت های اینترنتی و دانلود میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 1.5 به بالا میباشد .

 


نسخه جدید مرورگر اپرا Opera Mini web browser v7.5 - آندروید

download

 
[ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار کاربردی کیبورد حرفه ای GO Keyboard v1.9.0

نرم افزار کاربردی کیبورد حرفه ای GO Keyboard v1.9.0

با GO Keyboard تایپ سریعتر را تجربه کنید. این صفحه کلید چند زبانه، بیش از ۶۰ تم گوناگون دارد که برای سلیقه های مختلف می تواند مناسب باشد و از محبوب ترین صفحه کلید های موجود است که دیکشنری دقیقی دارد. قابلیت تایپ چندگانه را با این کیبورد می توانید داشته باشید. حافظه خودکار آن، در صورت تایپ غلط، واژه را بطور صحیح خواهد نوشت. این کیبورد از زبان های بسیاری از جمله فارسی پشتیبانی می کند. شکلک های مختلف جهت استفاده در متن های شما نیز در این کیبورد موجود است.

همراه با زبان شیرین فارسی

ورژن : برای اندروید ۲٫۰ و بالاتر


[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار Smart App Protector(app lock+) v4.6.1 یک برنامه امنیتی برای گوشی های موبایل با قابلیت گزاشتن رمز عبور و جلوگیری از نصب هرگونه برنامه و خواستن رمز عبور ... که مخصوص گوشی های آندروید 2.0 به بالا است .

 


 

نرم افزار امنیتی و گزاشتن رمز عبور با Smart App Protector(app lock+) v4.6.1 - آندروید

 

[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 UC Browser

آپدیت: نسخه جدید 8.4.1 با رفع مشکلات جایگزین شد.

مرورگر های پیش فرض اندروید و همچنین مرورگر پرسرعت Chrome شاید برای اینترنت پرسرعت 3G و WiFi سریع ترین مرورگر با بهترین امکانات باشند اما برای مرور صفحات وب با سرعت پایین GPRS استفاده از یک مرورگر کم مصرف تر عاقلانه تر به نظر می رسد. UCBrowser یک مرورگر سریع و کم مصرف است که چند سالی است در پلتفرم های مختلف مانند ویندوز موبایل ، سیمبین و حتی جاوا طرفداران زیادی بیش از 300 میلیون کاربر پیدا کرده است! در اندروگت می توانید آخرین نسخه این مرورگر محبوب را که نسبت به نسخه های قبلی زودتر اجرا شده و حافظه RAM کمتری را نیز اشغال می کند دانلود کنید. از ویژگی های این مرورگر می توان به مصرف پایین ترافیک اینترنت، سرعت بالا، اتصال از طریق سرور های چین، حالت Night Mode برای محیط تاریک، مالتی تاچ، فیدخوان داخلی و استفاده از دکمه ولوم برای اسکرول صفحه یا تعویض تب ها اشاره کرد.

 

دانلود

[ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  

 

 

حتما نرم افزار JetAudio را میشناسید. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین پلیرهای تحت ویندوز است.

حالا با شهرت و اعتباری که JetAudio به دست آورده، نسخه مخصوص موبایل آن نیز عرضه شده و با استقبال کاربران مواجه شده است.

 

 

در این مطلب، پلیر Jet Audio مخصوص موبایل های اندرویدی را برای شما آماده کرده ایم.



برخی از قابلیت های نسخه جدید JetAudio Android :

- توانایی پخش تمام فرمت های استاندارد صوتی

- نمایش متن آهنگ ها در هنگام پخش

- اکولایزر پیشرفته جهت تنظیم صدای خروجی

- ایجاد دسته بندی و Play List های دلخواه از آهنگ های موجود در گوشی

- تایمر جهت شروع و پایان اتوماتیک پخش

- شروع و توقف اتوماتیک پخش آهنگ، با وصل و قطع شدن هدست

- کنترل پخش با دکمه های هدست

 

دانلود

[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار جدید GO SMS Pro v4.62 یک برنامه فوق العاده برای مدیریت اس ام اس ها : رمز گزاری و حریم خصوصی , گرفتن نسخه پشتیبان , لیست سیاه و ... میباشد و مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

 

 

مدیریت اس ام اس ها با GO SMS Pro v4.62

 

دانلود

[ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .

 

دانلود

 

رمز : www.downloadkade.com

[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار آموزش قرائت قرآن Learn Iqra برای آندروید

با استفاده از نرم افزار Learn Iqra v1.1 می توانید به راحتی خواندن آیات قرآن را یاد بگیرید. این برنامه به شما آموزش می دهد چگونه حروف و کلمات عربی را به درستی تلفظ کنید. هم اکنون این نرم افزار آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

دانلود

[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نسخه جدید نرم افزار Opera Mini web browser v7.5 یک مرورگر سریع و سبک برای بازکردن هرچه سریعتر سایت های اینترنتی و دانلود میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 1.5 به بالا میباشد.

 

دانلود 

[ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 در اینجا برای شما مرورگر اینترنتی قدرتمند و مشهور Operamini V4.4.2800 را آماده کرده ایم . با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید با سرعت و با کمترین هزینه صفحات وب را مشاهده نمایید که با سرور های قدرتمندی که دارد و صغحات وب را فشرده میسازد این امکان را مقدور میسازد . این مرورگر نیز دارای یک مدیریت دانلود بسیار قدرتمند نیز می باشد . این مرورگر برای گوشی های جاوا آماده کرده ایم . که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .


 

منبع : www.PersianMob.Net

 

دانلود

[ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار جدید Droid Notify Pro v3.18 یک برنامه فوق العاده جهت اطلاع دادن تماس های از دست رفته , اس ام اس , ایمیل , تقویم رویداد ها و ... میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 

نرم افزار اطلاع رسانی رویداد ها Droid Notify Pro v3.18 - آندروید

 

 

دانلود نرم افزار

[ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 نرم افزار ماشین حساب حرفه ای آیفون Calculator plus. v1.2

نرم افزار Calculator plus. v1.2 یک ماشین حساب حرفه ای و فوق العاده جهت حساب کردن انواع فرمول های ریاضی میباشد و همچنین قابلیت نگهداری 30 محاسبه آخر را دارد و حساب کردن تا 15 رقم را دارد و مخصوص گوشی های آیفون 3gs, آیفون 4 و آیفون 4s و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

دانلود

[ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 بخش دانلود از 1391/07/01 فعال خواهد شد

[ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس